W związku z występującymi czasowo problemami w obsłudze zgłoszeń wywozowych, deklaracji przywozowych ogłaszamy do odwołania utrudnienia ogólnopolskie w zakresie systemu AES, AIS/ICS. Oznacza to, że decyzję czy przejść na procedurę awaryjną podejmuje każdy Kierownik Oddziału Celnego, uwzględniając sytuację w swojej jednostce tj. wpływ utrudnień na płynność obsługi obrotu towarowego. Uprzejmie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

 

W związku z sygnalizowanymi nam problemami w obsłudze zgłoszeń wywozowych od dnia dzisiejszego, tj. 16.11.2017 do odwołania, ogłaszamy utrudnienia ogólnopolskie w zakresie systemów  AES. Oznacza to, że decyzję czy przejść na procedurę awaryjną podejmuje każdy Kierownik Oddziału Celnego, uwzględniając sytuację w swojej jednostce tj. wpływ utrudnień na płynność obsługi obrotu towarowego. 
Uprzejmie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

 

Informujemy, że w dniu 08.11.2017 r. o godzinie 18.15, występuje awaria lokalna łączy telekomunikacyjnych w OC Bydgoszcz PL431020 (CELINA).

 

Informujemy, że w dniu 08.11.2017 r. o godzinie 17.00, występuje awaria lokalna łączy telekomunikacyjnych w OC Toruń PL432010 (CELINA).
 

 

Mając na uwadze dużą ilość przesyłanych komunikatów, w związku z sygnalizowanymi nam problemami w obsłudze zgłoszeń wywozowych od dnia dzisiejszego, tj. 03.11.2017 do dnia 06.11.2017r. włącznie, ogłaszamy utrudnienia ogólnopolskie w zakresie systemów  AES. Oznacza to, że decyzję czy przejść na procedurę awaryjną podejmuje każdy Kierownik Oddziału Celnego, uwzględniając sytuację w swojej jednostce tj. wpływ utrudnień na płynność obsługi obrotu towarowego. 
Uprzejmie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

 

Informujemy, że w związku z wdrożeniem produkcyjnym nowego Systemu AES zastępującego dotychczasowy System ECS2 od dnia 30.10.2017 od godziny 20:00 do 02.11.2017 do godziny 10:00 nie będzie możliwe przesyłanie żadnych zgłoszeń wywozowych.

Więcej informacji znajdziecie Państwo w dokumencie: AESr.pdf